SOKKENKRAAM.NL
 
Bekijk mandje / Bestel pagina
nederlands | english        HOME |

Vragen en antwoorden

In de loop der tijd hebben klanten onderstaande vragen per email gesteld. Voor Uw (maar zeker ook voor ons) gemak hebben we er een aantal op een rijtje gezet.
 
Kan ik ook rechtstreeks met een creditcard betalen?
Nee, U kunt alleen betalen via een bank/giro-overschrijving, via Paypal, via Klarna, of via iDEAL. Als U een creditcard aan Uw Paypal account heeft gekoppeld kunt U dus wel indirekt met een creditcard betalen, maar dan moet U dus een (overigens gratis) Paypal account hebben. Als U Paypal als betaal-optie kiest op de bestelpagina dan komt U op de beveiligde Paypal site terecht en kunt U daar een account aanmaken als U wilt, of als U dat al heeft, de betaling doen.


Ik heb het bestelscherm te snel weggeklikt en nu weet ik niet naar welke rekening ik het geld moet overmaken?
Binnen 24 uur krijgt U een bevestigings-email waarin ook alle gegevens staan die nodig zijn om te kunnen betalen, inclusief instructies om met Paypal te betalen wanneer U niet (meer) op onze site bent.


Ik heb iets besteld en direkt betaald, we zijn nu een paar dagen verder en ik heb nog niks binnen?
Dat kan 2 oorzaken hebben:
1-Uw betaling is hier nog niet bijgeschreven. Dat kan vooral bij betalingen van giro naar bank zo zijn, die duren het langst.
2-Er was iets niet meer op voorraad en dat moest door ons bijbesteld worden waardoor Uw bestelling vertraging oploopt.


Ik heb zelf een (online) winkel en ik zou graag bij jullie sokken inkopen. Kan dat?
Natuurlijk. Houdt er alleen rekening mee dat we geen groothandel of fabriek zijn, de korting die U krijgt bij grote aantallen is daardoor maximaal 15% op de prijzen die op de site staan bij een afname van 200 euro of meer. De prijzen die wij hanteren zijn al zo laag dat het anders de moeite niet meer loont. Die 200 euro hoeft niet aan 1 artikel besteed te worden, U kunt ook van alles en nog wat uitzoeken tot U aan dat bedrag -of er overheen- komt.


Ik wil sokken ruilen maar het is alweer een paar weken geleden dat ik het bij jullie gekocht heb, kan het dan nog?
Ja hoor, geen enkel probleem. Zolang het artikel niet gedragen is kunt U het altijd terug sturen naar het adres dat U op het pakketje, in de bevestigings-email, en op de contact pagina kunt vinden. Er zit bij ons geen tijdslimiet aan vast.


Ik wil graag de sokken in mijn handen hebben voor ik ze koop. Hebben jullie ook een winkel waar ik terecht kan?
Nee, we hebben alleen een magazijn omdat we uitsluitend via internet verkopen. Eventueel kunt U op afspraak langskomen op ons adres in Emmer-Compascuum (gemeente Emmen). Bel of mail dan eerst even voor de zekerheid om een datum en tijd af te spreken zodat U niet voor niets komt.


Ik wil iets bestellen maar ik kan niets in het mandje plaatsen?
Het kan zijn dat Javascript uitstaat in Uw browser. Javascript is nodig op onze site om goed te werken.

 
Bekijk mandje / Bestel pagina